Stockholm

Det har känts som att denna veckan har varit intensiv på något sätt, har hunnit med en sväng till stockholm på intensivkurs med jobbet. Nyttig och bra kurs för mig som e ganska ny på vitvaror! Åh, jag gillar Stockholm, tyvärr så har jag oftast aldrig tid för att strosa runt på gatorna där, blir alltid att det är jobb som gäller när jag väl kommer dit, likaså denna gången, trist! MEN det kommer fler tillfällen hoppas jag!

Igår kväll hade jag en myskväll med Marianne, vi kollade på film och käkade goda frallor och drack te!

Ikväll är det personalfest på Vasastan med middag och vin som står på menyn =) Skall strax ta vagnen in till stan, hoppas att det blir kul!

Ha en fin kväll alla!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0