Första advent

Första advent, ja jag vet en dag för sent. Men ja lyckade äntligen få upp all julpynt både i köket och vardagsrummet. Det blev så mysigt! Och ute på balkongen blev det en ljusslinga som lyser upp!!

Har inte hänt så mycket i helgen, i fredags var ja bara hemma, och i lördags köpte ja med mig sushi till mig och Marre. I söndags var det storstäd hemma, en liten avstickare till torget blev det också köpte födelsedags present till Jocke som fyller 18 ÅR IDAG!!! Träffade Jenny med familj på torget, sikken tid det går mellan träffarna! Men det var kul att få tjöta lite henne.

Annars har det inte hänt mycket i helgen, Ja har ju bara EN ledig dag i veckan, och den försvinner ju väldigt fort! Man hinner ju knappt känna av att man e ledig, TRIST!!

Och att träffa någon annan än patrik blir det ju inte direkt tal om...Men det blir det ändrig på när ja har slutat här och har ett normalt liv igen = )


Skall träffa min kära vän Ellie på torsdag kväll över en sushi ska bli himla kul, för ja saknar henne, mycket!!


Nä nu kurar min mage, blir nog Sushi, sallad, sushi, sallad!!?? Åhhhhh....SUSHI!


GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA LILLEBROR PÅ 18 ÅRSDAGEN! Så ikväll blir det födelsedags tårta, Mmm!!


KRAM!  


Kommentarer
Postat av: Jenny

Va mysigt det blev.. :)

2008-12-02 @ 09:40:26

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0