God Jul ♥

Tänkte bara passa på att önska Alla en riktigt God Jul, imorgon kommer jag troligtvis inte ha tid att sitta framför datorn. Skall fira julen hemma hos min kära mamma o bror. Senare fram mot kvällen hämtar Patrik upp mig för då ska vi hem till hans pappa och fira julen där. Ja längtar som ett litet barn =)

Stackars lilla Marianne som har blivit sjuk, kanske inte blir något jul firande för henne =(  hoppas du blir frisk gumman..!


Bokade tid på http://www.nailteam.com/ idag tänkte fixa mina naglar innan nyår så den 30/12 skall ja dit och få fin fina naglar igen (fransk manikyr).


Jaja, nu ska ja snart hem och julstäda så att man vaknar upp till ett städat hem på julafton. Och lägga alla julklappar under granen. Hmm tar nog tillbaka det där med att lägga julklapparna under granen, !

Hur gör andra som har katter och jul granar? Mina kan ju absolut inte låta bli att slita upp allt!!!!

Häromdagen när ja vakande låg granen Vält och dom hade slitet bort alla jul kulor och lekt med dom så igår fick vi ligga på knä för att försöka leta fram alla igen *suck* ! Nästa år blir det f_n ingen gran i vårat hem!!!!!

Dom är väl helt enkelt ouppfostrade, haha! Från o med nu blir det ingen katt godis till dom  =)



♥ God Jul till er alla ♥
Kramar.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Har samma problem med min ena katt... men hon börjar fatta lite nu iaf.. eftersom att jag går och "Pshy" :ar henne när hon är vid granen.. haha



Ha en riktigt god jul du med! hälsa din bror och mamma också!!

Kram kram

2008-12-23 @ 21:42:35

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0