Hej allihopa = )

 

Nu börjar ja bli lite dålig på att blogga! Men oftast så brukar ja blogga på jobbet, men nu ni så är det såhär att ja har fullt uppp på jobbet hela dagarna. Så det finns helt enkelt inte tid för att bogga (kors i taket)!

Men att shoppas finns det alltid tid för även på arbetstid = ) Idag köpte ja en Nyårs klänning!!! Sprang iväg en snabbis…. Bild på klänningen får ni senare när ja har kommit hem från jobbet, för den som vill se min snygga klänning hehe!

 

Ikväll ska ja hem till Mikaela & Philip, tror att det är lite inflyttningsfest kanske? Ska vilket som bli kul att träffa dom igen, tiden går så långt mellan träffarna. Hmm va ska man ha på sig? Ikväll blir det nog jeans o en svart topp kankse.. går ju alltid hem för dom flesta tillfällena. Synd att det e skit väder ute, hade velat ha klänning annars men men.

  

Åhh e super hungrig, glömde ta med mig gårdagens middag som jag & Marre gjorde så fint utan recept å allt =) !!

 

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0