Hurtbulle :)



Ja & Jocke (inte världens bästa fotograf, Jocke alltså!)




Nej jag har faktiskt inget vettigt att skriva idag, förutom att ja var värsta hurtbullen i morse klockan åtta på morgonen när det var kol svart ute. Drog på mig träningskläderna och åkte in till stan för att träna på F&S. Kan ju inte ligga på latsidan nu när det bara är fyra veckor kvar till (för mig i alla fall) badsäsong. Nu måste det bli två pass med gympa, plus två dagar på gymmet dom sista veckorna som är kvar nu!!! Blir intressant hur det kommer att gå. Men någon självdisciplin måste man väl ändå ha..... eller?!


På kungstorget utanför mitt jobb har dom julmarknad idag, så jag ska nog bara dricka upp mitt té och ta en sväng och kolla...

Längtar för övrigt tills nästa torsdag, då ska jag äntligen slinga håret igen så att det blir ljusare (och sen förhoppningsvis kommer det ju att blekas ännu mer nere i Indien)!


Ps. som sagt Marre jag väntar fortfarande på min försvunna träningskompis, leta reda på henne fort, de känns så ensamt utan henne!!  :o)    Skivstång på söndag?


KRAM!


Kommentarer
Postat av: marianne

vad dåligt samvete jag får nu, måste sätta igång snart.. Kan inte på söndag ska på julfest på lördag nämligen så kommer nog va rätt bakis. Kommer in till dig senare idag eller imorgon hade jag tänkt :) Puss

2008-12-04 @ 10:59:17

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0