julhelgen

Nu är äntligen julen över, får man säga så? Man längtar och längtar hela december för att få plocka fram all julpynt , köpa julklappar, mysa och träffa familjen under självaste julafton. Men så fort julafton är över så tänker man ju samma sak varje år, åhh va skönt nu e det över (i alla fall så tänker jag så). Och för att inte tala om alla jul middagar som kommer efter självaste julafton, man ska flänga runt till alla som vill vara vänliga och bjuda på mat...man går väl upp tre kilo på pag av detta! Haha! Sånt har jag INTE tid med nu när det bara är tolv dagar kvar till Indien. Nu känner jag mig som en uppblåst ballong, imorgon är det ja som står på springbandet klockan tio när dom öppnar =) Hinner dock bara vara där i 30 min för sen kl elva börjar ja jobba.


Hoppas ni har haft en trevlig jul med mycket god mat och mycket kärlek!
Lägger upp bilder från julen imorgon på jobbet...


Planering för nyår är i full gång..... Frågade Patrik va han ville göra, han ville bara vara hemma och dricka champang och äta jordgubbar med mig, ja det lät ju lyxligt å trevligt. MEN, ja har faktiskt köpt en väldigt fin nyårs klänning som jag vill ha lite användning för. Visst ja kan klä mig fint och ha klänningen på mig hemma men hur kul e det? Ja känner faktiskt för att ha extra kul i år på självaste nyår, festa dansa umgås med vänner....

Men om patrik bara skall vara hemma får man ju super dåligt samvete om jag går ut o slår klackarna i taket själv =) 

PUSS & KRAM


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0