julklappar, eller?

Hej alla!

Hoppas ni har haft en bra helg, det har i alla fall jag haft (om vi bortser från världens dunder förkylning). Igår lördag jobbade jag, dagen gick hyfsat fort. Sen efter jobbet träffade jag Louise vi tog en shopping runda, vi bestämde oss för julklappar först men såklart som alla andra gånger när ja har försökt att köpa julklappar så blir det bara massa shopping till mig själv, likaså för Louise! =) haha för roligt. Slutade med att ja kom hem med nya skor, äkta UGGS, som är dom mjukaste och varmaste skor ja har ägt! Och ett par skit snygga jeans...hmm funderar dock på om dom kanske var lite förstora.. Får fråga patrik ikväll när han kommer hem o se

va han tycker. Ingen av oss kom hem med julklappar i alla fall!! vi bestämde oss för att köpa hem INDISK mat (lika bra att börja vänja sig), och det var nog det GODASTE jag har ätit!!!! Varför har jag aldrig ätit indisk mat??? Så Himla gott!!! Så det satt vi och smaskade på hemma hos mig hela kvällen.. Laddade hem Mamma Mia också, såå bra film!

Idag innan älsklingen åkte till jobbet fick ja i alla fall köpt mammas julklapp...inte många kvar nu, skönt!

Va händer denna söndagen då? Inte mkt för mig i alla fall ska försöka sova lite o drick varmt te o knapra halstabletter hela dagen lång , kanske blir att ladda ner någon film också...

Ha en trevlig tredje advent, Kramar från en sjukling med bomull uppstoppat i näsan =)


Längtar redan tills morgonens lunch, Indisk mat =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA känner igen det där! Har köpt julklappar till mig själv varje dag den här veckan HAHA! Lägg upp bilder så jag får se!

2008-12-15 @ 22:59:37
URL: http://sandrhew.blogg.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0