Ny slingad =o)

Uppe med tuppen var jag i morse för ovanlighetens skull, men va gör man inte för att få bli lite fin hos frizzan! Jobbar ju alla dagar 11-18 förutom söndag å då har ju oftast frisörer stängt!

Så halv nio satt ja hos frizzan och gjorde slingor, Blev himla nöjd. Nu e ja lite ljusare i håret = )

FÖRE!



EFTER!

 Blev något ljusare!  nästan blondie, hihi!!!




Ser nästan ut som att håret växte en bit oxå hehe ! Oftast brukar det ju bli kortare hos frizzan men mitt brukar växa istället HAHA!!

HEJ SVEJS!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

riktigt fint blev det.. :)

2008-12-11 @ 15:28:35
Postat av: Sandra

jättefint!!! Jag är tillbaka på brunt nu igen som du kan se i min blogg! Trivs mycket bättre nu igen ;-)

2008-12-15 @ 23:00:52
URL: http://sandrhew.blogg.se/
Postat av: Milo

Jättesnyggt :)

2008-12-27 @ 10:10:48
URL: http://piixie.bloggagratis.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0