sjukling...

Ajj ajj så ont jag har haft i halsen i natt....har ja tur så blir det som det blev för patrik att det stannar vid halsont och inte utvecklas till halsfluss eller någon kraftig förkylning.

Dricker massa koppar té med honung i! Fryser & skakar till tusen också, tror nog att det börjar likna tycka-synd-om-mig-själv-stunden!? Nä nu ska ja gå och köpa något gott och VARMT till lunch.


Jobb som dyker upp när man minst anar det.... Securitas vakten kom in idag och undrade om jag har funderat något mer på jobberbjudandet....Hmmm  har jag det??? Ja vill ju självklart inte vara arbetslös. Vem vill det? Åh lilla ja som shoppar alldeles för mycket, hur ska ja kunna vänja mig vid en ynka liten inkomst från a-kassan.....!!!!!

 Men sen vill jag inte heller bara ta ett jobb för sakens skull. Nä ja behöver ta en ordentlig fundering. Helst vill ja inte tänka på detta alls just nu, men och andra sidan kan det ju vara skönt att veta va man har som väntar när ja kommer hem från resan ( annars kan det lätt bli att man funderar mycket på det under resan, och det vill jag ju inte heller) Va vill ja egentligen, ska det behöva vara så häääär svårt!!!!???



Puss!




Kollade precis ut från fönstret, OCH DET SNÖAR UTE!!!! Jipppiiii!! kanske blir det en vit jul ändå?




Kommentarer
Postat av: marianne

För det första vilken fin top =) för det andra så tycker jag du ska söka det där jobbet! Fast du kan ju behöva vara ledig ett tag och fundera på vad du verkligen vill.... hm.. e det ett heltidsjobb? När ska du börja om du skulle få det?? Ser att du fått tillbaka dina ögon oxå =) så fint!! Åhh vad roligt du ska till frizzan imorgon... spännande, kommer nog förbi och tittar till dig imorgon på jobbet. Om du inte hittar imorgon så ring. Puss puss

2008-12-10 @ 18:25:00
Postat av: nathalie

du e söt du gumman!! hann inte prata allt för mkt om jobbet, kom kunder HEEELA tiden, suck hihi!! han e ledig på fredag så då skulle han komma in igen så får vi prata om det då! Jaaa imorrn blir det frizzzan, KUL´!!

Puss på dig!

2008-12-10 @ 19:18:09
Postat av: Angelica

Hej sweetie.



Vad har du för jobb i sikte och vad är de för go securitasvakt som hjälper dig?



Vad vacker du är min ärta =)

2008-12-10 @ 21:20:52
Postat av: Anonym

Har hittat en så fin mobil, rosa!! Som jag ska få av pierre om den finns kvar, hoppas hoppas =)

2008-12-10 @ 21:30:18

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0