Tre Indier...

Tre indier..

Ligger på Linnégatan där var jag och Patrik och käkade god middag (indiskt). Jätte mysigt ställe... Innan dess var vi på free port och shoppade på rean =) jag hittade en bikini över del och en underdel för ENDAST 14,50/per del!!! Hur billigt är inte det? Ja kan allt hitta biliga grejer på rea jag =) Men INTE patrik han handlade kläder för 800:- det e väl inte så mycket egentligen, men mot mina 30kr och hans 800kr så va ja allt den ekonomiska idag, hehe!

 kort från tre indier, innan maten =)


I morgon är det jobb igen....känns lite trist för ja vill bara sluta nu, känner inte att ja e så glad när ja e där längre, bara går runt och är irriterad, Varenda kund som kommer in ställer frågan: Vart ska ni flytta?????? Jag har hört den frågan från VARENDA kund som kommer in sen den första december! Då kanske ni förstår att när folk frågar den frågan o jag har besvarat den frågan precis till tio kunder innan! Man blir tokig! Och har lust att skrika ut: VI SKAAAAAAAAAA INTEEEEEEE FLYTTAAAAAAAAAA, ENDAST STÄNGA DENNA BUTIKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


.....Så nu fick ja ur mig det, det känns skönt, haha.


Kom precis hem från solhuset, hade tänkt att ja skulle fixa en bra grund så att man vågar ta på sig sin bikini när det är dags om ca 1,5 vecka. Men det var tydligen fler som hade tänkt det för det var fullt resten av dagen, *suck* så ja fick glatt gå hem igen utan min fusk färg från solariöarna =) måste alla sola samtidigt som jag?


Min nya bikini för 30 kr hihi =)

Kram!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0