Hej svejs =)

Nu är det inte många minuter kvar innan arm strong stänger dörrarna för sista gången.. och ja lämnar ifrån mig mina nycklar, än så länge har ja inte känt av något speciellt, förutom att det känns som att denna dagen går extremt långsamt. Och det kan ja säga att det var ett tag sen ja kände så. Kanske har lite att göra med att ja var uppe klockan sju i morse *gäsp* var på salongen kl åtta och fixade naglarna blev jätte fint =)


Imorgon är det Nyårs afton.... Planen var att vara hemma bara ja och patrik. MEN, igår när patrik kom hem från träningen så sa han att han helt plötsligt ville åka med hem till Mikaela på nyårs fest! Hmmm tänkte jag! Den går inte, haha =) eller? Nä det e nog bäst om vi håller oss hemma själva =) Andreas och Carro ville i och för sig ha par middag får la bli det då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skickar en hälsning och säger att hon saknar sin vän.



Gott nytt år på dig.



Kram

2008-12-30 @ 22:59:46

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0