festen i lördags = )




Ja så här såg det ut i lördags = ) Party stämningen var minst sagt på topp!

Hur kul som helst, och himla trevligt folk som var där, Tack Mikaela & Philip för en kanon kul kväll hemma hos er, faktiskt den roligaste kvällen på väldigt, väldigt länge!! :)

Synd bara att värdinnan inte ville vara med in på småtimmarna =) hon föredrog att sova framför hinken istället haha nu blir hon inte glad på mig =), men det tar vi igen nästa gång, ellerhur!?

Kom inte hem förens halv sex-sex tiden igår på morgonen så ja var rätt seg hela dagen... Bakis pizza o film....plus lite sova där i mellan....



Förövrigt hade dom inrett så j_vla snyggt i hemmet! Kolla bara in tapeten, bordet, soffan, mattan, Ja ALLT VAR SNYGGT =)

PUSS HEJ!


 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha... kan erkänna att de va väldigt orutinerat!!! :) men innan jag däckade hade jag så j-a kul!! Tack för att du kom vännen, och tack igen för presenten! :) Vi Måste dra ihop nåt till nyår, lovar att ta de lugnt med groggarna! ;) God Jul vännen!

2008-12-23 @ 00:26:11

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0