vaccination

Vaccinationen gick bra i morse, åkte extra tidigt för att jag inte skulle komma för sent till jobbet. Och när vi stiger in på kliniken ser jag folk i varje hörn, NEJJ tänkte jag då hinner vi ändå inte.

Men sen när vi ska ta en nummerlapp visar det sig att det inte var någon utav alla människor som skulle vaccinera sig så vi fick gå in med en gång! Så istället blev ja 45 min tidig till jobbet (bättre det, än sen). Så nu har ja äntligen tagit sista dosen för lång tids vaccin ca. 15-20 år ska det hålla så då kanske man inte ska klaga på att det nästan kostade skjortan hehe....  


Längtar tills på torsdag då ska ja bli fin i håret igen...... =)


28 dagar kvar  ----> INDIEN !! 

KRAM  ♥


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0