18 år!!

Tänk att min lilla broder snart fyller 18 år, jag tror hela tiden att ja tänker fel när jag säger 18, och säger att det måste väl ändå vara 15 han fyller, ha ha!! Helt otroligt i alla fall vad tiden går fort. Så med andra ord är han väl inte "min lilla broder längre", men Jocke har ju alltid varit minstingen i vår familj, men han skull väl uppskatta om jag inte varje gång jag ser han säger "hej lilla jocke" he he....

Men vad ska man köpa till en 18 åring.....??? Antar att det är kläder som lockar? Fast frågar man Jocke så skulle väl han säga en Bil! = )

Tur att det är tre veckor kvar så jag ska nog hitta på något kuligt!




Jocke och jag i Naxos (Grekland) sommaren 2007



Jockes 17 års dag 2007


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0