22 par jeans



Det var den helgen, frågan är bara vart tog den vägen? Jaja, halloween i helgen fast den firade jag inte på något speciellt sätt var bara hemma på kvällen och kollade på en skräckfilm på trean..

i fredags var jag hemma hos Marianne hon fick äran att slinga mitt hår =)


I lördags var jag in en sväng till stan och tränade & strosade runt och njöt av att jag var ledig en Lördag, Lovely! Patrik och jag tog en promenad genom ett öde Liseberg på lördags för middagen, dom fixar för fullt inför "jul på Liseberg" åh det e så himla mysigt när det är jul på Liseberg.. synd att min älskling inte tycker samma sak,,tänk att bara sitta där och dricka varm choklad och pussas = ) får la försöka få med mig han i år...


Åkte till Lager 157 i går, tur för mig att jag inte hittade minsta plagg som jag tyckte om denna gången!! Men Patrik hittade självklart som vanligt en heel del!

Gah jag höll på och dö när vi stod i kassan, paret framför oss hade kundvagnen full med kläder,,

Tjejen började med att plocka upp sin hög av jeans, ett par två par tre par fyra par fem par,, (nathalie funderar på hur jäkla många jeans kan man hitta? ) sex par sju par åtta par nio par tio par!!!

Jag är glad om jag hittar två par jeans per ÅR som sitter snyggt!!

Men tio par på ett ställe som lager 157, hur mkt har dom att erbjuda liksom?? Det är la jag som är kräsen då eller nått! =)

Sen är det killens tur att plocka upp sin "lilla hög" med jeans, samma visa där ett par två par tre par fyra par, Halllå??? Fem par sex par sju par åtta par nio par tio par elva par tolv par!!!!???

Jag trodde att dom var galna, (eller så var jag väl helt enkelt avundsjuk på att dom handlade så mkt jeans) haha... sen handlade dom jackor tröjor skor ja allt dom kom åt verkade det som!!

Ja tänkte att det lär ju kosta skjortan, men nej för 22 par jeans och allt det andra ,, 3500:-!

Klart att dom shoppade som aldrig för, haha! Själv lägger man ju 2000kr för ETT jäkla par!

Japp det gäller att man vet vad man lägger sina pengar på...

Det vet i alla fall inte fröken Nathalie :)



Tjiiiing =)


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0