Bruna Ögon = )


Yes nu har jag gått och blivit brun-ögd.. Kuligt värre!



Jag älskar bruna ögon, tyvärr hade jag inte turen att få det själv, trots att halva släkten är brunögda :((( Men inte jag!
åh patrik har inte heller bruna ögon så det lär ju knappast bli några brun-ögda barn! Trist =) Så jag får helt enkelt hjälpa naturen på vägen med bruna linser, det funkar lika bra det, men ett rent sagt ut helvete att sätt in. Och vi ska inte tala om att få ut dom sen.. Neh så nu får dom allt sitta i (fast inte under natten)!

Igår föll den första snön, även om det inte var många snöflingor... Men det e allt lite mysigt när den väl kommer. Och i morse var det riktigt kallt och bilarna hade ett litet täcke av snö på taken :)

Puss Hey

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va fint det var med bruna ögon.. :)



Hoppas allt är bra med dig!!

Kram kram

2008-11-21 @ 18:34:48
URL: http://shhiva.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vad fint det var men lite läskigt var det allt att se dig med bruna ögon. =)

Hoppas allt är bra. Damn I miss Göteborg och dig.

2008-11-26 @ 00:27:36

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0