Ge blod..

Japp som rubriken lyder så fick jag ett litet brev från droppen och dom tyckte nog att det var dags att traska dit igen. Så efter jobbet idag så jag gå och ge lite blod och samtidigt göra "dagens goda gärning". Snart är det helg igen, veckorna tickar på ganska fort ändå..jag tycker liksom att dagarna känns långa med veckorna går ändå fort i sig, jaja....

Till helgen skall jag och min älskling gå på bio blir nog Saw 5.. Tänkte även ta en sväng förbi Jul på Liseberg och dricka lite varm choklad med grädde =)








Ha en bra dag, Puss Hey.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej gumman! jag saknar dig.



Lyllos dig som ska se Saw 5. Här i Dalarna kommer den väl lagom till 2012. :P

Ha det så skjo hjärtat.



Du jag tvekar på att du och Marianne får åka pulka i vinter, det bara regnar här. :(



Puss&kram

2008-11-14 @ 12:09:56
URL: http://ridiculousangel.blogg.se/xangelica

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0