Halloween

Oxen 21/4-21/5

Lördagen blir inte så märkvärdig men ändå ganska mysig, i varje fall om du undviker att stressa.


Nä idag ska jag bara mysa hela dagen i stort sätt i alla fall, en sväng till stan för att träna men annars blir det lugnt här hemma.

Riktigt kallt har vi fått också, frost på varenda bil i morse när jag gick upp. Men jag tycker att det är lite mysigt så får man ta sig lite mysiga kläder som tex min fina mössa =)


Igår slingade jag håret hemma hos Marianne, hon e så söt hon, och det blev jätte bra! Nu vet man det till nästa gång att man inte behöver vara så feg utan det är bara att slänga i lite slingor!! Igår blev det mest runt ljust runt luggen hihi!




Halloween
idag då, men det blir inget firande av det i år... ska bara ligga hemma och kolla på skräck film som går på trean i kväll med en stor godis påse...

Nej nu blir det att städa undan här på vardagsrummet, luktar ju gammal fylla haha, putte hade lite öl kväll igår.




Byee


Kommentarer
Postat av: Fia&emelie

inget party idag då =)

2008-11-01 @ 10:23:56
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0