jul-stök

Åhh nu vill jag hem och jul pynta...!! Hade tänkt att jag skulle fixa med jul pyntet på lördag kväll så att det står klart tills första advent på söndagen,, men efter dagens jul shopping så vill jag ju bara hem och städa o sätt upp nya jul gardiner ner i källaren o ta fram den största jul staken man kan hitta =) plus alla fina röda kuddar o pläden som ja köpte... Hmm får se hur det blir...men ni måste ju hålla med om att man blir himla sugen på att jul pynta!?

Jul granen får dock vänta ett par veckor till. Tänker INTE göra om samma sak som förra året, HAHA...

Vi köpte la granen runt andra advent tror jag, och den började barra innan det ens hade blivit julafton (var väl i och för sig vårat fel för att den aldrig fick något vatten men nu vet ja att granar slurpar vatten som aldrig förr!!) och för att inte tala om mina så underbara missar som älskade alla jul kulor och tyckte troligen att det var roligare att använda dom som bollar istället för att ha dom i granen!! :)


Vi får la se hur jag gör med pyntet nu ska jag i alla fall hem...

Tjiing


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0