Kontiki

Vi hamnade på kontiki igår kväll, super mysigt ställe...! Pratade massa Indien så klart, Det måste vi göra, å det måste vi göra, ååå det måååste vi göra, ja ungefär så lät det hela kvällen. En hel del grejer som vi skall utforska, Åhhh ja längtar..... Endast sex veckor kvar, det går fort, hoppas jag!?

Läste i metro på vägen till jobbet, om terrordåden i bombay...Och dit skulle vi ha åkt från början....Tur att det blev ändrig på det, de e ju minst 50 mil från Bombay till Goa som vi skall till som tur är.

 Inte lika roligt att ta sig ur sängen i morse bara. Fast ändå "längtade" jag till jobbet för där visste ja vad jag hade som väntade: Lussebullar!!! Mums!! Och idag ska jag pynta jul-granen på jobbet också, får se om jag får ihop plast granen alldeles själv? Det kommer säkert sluta med att ja får granen över mig, ha ha. Någon som vill hjälpa mig?? = ) Då är det bara att komma ni vet vart ja finns.


Ikväll efter jobbet ska jag baka lussebullar, så att vi har det till första advent, åhh myyys!

Någon som har ett bra/gott recept på Lussebullar kanske?

Nu vet ja i alla fall att det e fler som har pyntat hemma =) Så då ska ja också fixa med det hemma ikväll, först baka lussebullar, sen pynta i vardagsrummet, och när P sen kommer hem ikväll ska allt vara klart,

Och dukat med lite bullar (måste ju testas såklart så att dom e godkända) och varm choklad med grädde, Tror att han kommer gilla det...


Nä nu ska ja få upp jul granen här på jobbet!


Puss hej


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det där med te och datorn känner man ju igen "en aning" HAHA

2008-12-01 @ 15:06:40
URL: http://sandrhew.blogg.se/

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0