Lussebullar ♥

 

Igår kväll bakade jag lussebullar, åh dom blev super goda!! Jag hade dock glömt bort hur "jobbigt" det var att göra lussebullar, inte som att göra kanelbullar direkt...Kände mig mest stressad över att ja missade allt på tv:n som jag ville se. Så någon jul stämning in fan sig aldrig under själva bak stunden =( !

Men sen när dom var klara och Patrik hade kommit hem kröp vi upp i soffan med lussebullar och varm choklad med grädde... Det var mysigt det! Bestämde mig igår att ja skall vänta tills på söndag med att pynta, insåg att ja behövde massa mer jul grejer för att få den perfekta jul-looken (har glömt att köpa röda ljus, å så behöver ja lite mer röda kuddar att lägga i soffan).

Jag fick i alla fall jul pynta på jobbet igår, Julgranen blev ja hel nöjd med =) Eller va tycker ni? Jag satt ihop den alldeles själv, *stolt* haha! Lite sne kankse..!?? men det var faktiskt svårt att få den rak själv man behöver nästan vara två, en som håller uppifrån och en som ligger under granen och fixar, jaja...den blev bra ändå tycker jag!


Va händer ikväll då? Fredag å allt....Ja vi får la se..Idol som alla andra fredagar skulle jag kunna tänka mig..Dags för lunch! KRAM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin granen blev bambi =) Du e duktig du och dom där lussebullarna skulle man allt vilja smaka på, jami..

Nu ska jag sova, e så trött, puss från Marre

2008-11-28 @ 22:01:14
Postat av: nathalie

Tack sötnos :)

2008-11-28 @ 22:12:24

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0