♥ Mys-helg ♥

Jaa, äntligen har det kommit snö!! Visst det kom några få flingor förra veckan, men nu har det ju t.o.m blivit vitt utanför!! Älskar när snön kommer. Har haft en super kul helg, kunde faktiskt inte ha blivit bättre.

I lördags träffade jag Marre, Jonna och Marina vi gick och käkade mat på Diamand dogs mycket gott.. Självklart tog jag och Marre den största köttbiten dom hade på menyn HAHA!

Sen drack vi lite vin...gick vidare till Stage door och mötte upp världens underbaraste kille.

Där var det dags för nästa mat för mig och Marre, det är det enda vi gör när vi är ute ÄTER!

Sen bar det hem till en varm och go säng med en go kille... :p

Igår söndag, var vi på utomhus julmarknad i Mölndal med älsklingens mamma o sambo..det var jätte mysigt att gå runt där och kolla på jul saker.


Kort från Kungstorget i Göteborg


Kort från i middagen i lördags


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0