Ostbricka ♥

...Mmmm ostbricka fick det bli igår kväll, så gott och mysigt att bara sitta å små plocka lite av varje ost. Vindruvor, fem sorters ostar, massa olika kex, tända ljus, Kan det bli bättre avslut på dagen? Nix tror inte det va :)

Har för övrigt en väldans träningsvärk i ryggen... är egentligen på tiden att besöka farbror doktor för något fel är det allt på min lilla stor tå! Har gått i säkert två månader nu och haft jätte ont i den, varje rörelse om jag gör och tån inte är beredd så gör det skiiit ont!! och det gör ju inte saken bättre om jag tränar =(  Men jag är inte så bra på att ta tag i saker som är tråkiga att göra hehe..


Nu blir det morgon te och en klementin.


Bjuder på en liten ostbricka från gårdagen (dock mobilbild så inte någon höjda kvalité här inte)  

♥♥♥





♥ Vardags lyx ♥


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0