Securitas vakter..

...Ja dom kan allt förgylla mina dagar på jobbet...=) Den ena avlöser den andra, (Nu låter det nästan som en helt annan sak,, fast endast för den som har livlig fantasi ha ha ha) och ibland har man dubbel tur att dom kommer två st... som idag, först kom det en vakt och sen kom det en till vakt...Jag tror dom älskar "mina" fåtöljer här i butiken har dom väl satt sig i dom så tar det ett bra tag innan dom reser sig upp igen haha.. Men det är bara kul för mig med sällskap av trevliga vakter! Många nya nu som är super duuuper trevliga!!! Angelica hade älskat det! ;)

En av vakterna visar mig en bild på hans mobil som han hade ritat, en ros. Den var verkligen jätte fin, så jag frågade har du skickat den till din tjej? Nej svarar han då jag har ingen tjej men jag skickade den till en tjejkompis =) Gulligt!! Sen började dom babbla om tjejer hit och dit... och killen som hade ritat en ros sa att han tyckte att det började att vara tråkigt att vara singel, och då är den andra vakten snabb på tal och frågar om jag är singel! Nej svarade jag då..

Okej synd svarade han då! Haha..

♥ Men jag har det så himla bra med min kille och dessutom firar vi som sagt 4 ½ år idag!!! Och det firade vi med en lunch tillsammans idag här på jobbet, lyxigt värre hihihi! ♥  Så dom får allt leta vidare!! 



Paketet från kvällen som vi hade sexparty har kommit nu så efter jobbet ska jag sticka dit och hämta ut det, mycket spännande.... = )


Tjiing!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0