härliga kort från hotellet

Blev så sugen på sol och bad och värme, va passar inte bättre än att söka på Internet, och vips så hittade jag vårat supermysiga hotell, dom hade visst en hemsida med massa härliga bilder. Det visste jag inte om!! Åhhh nu blev ja super sugen på att åka.. Inte så långt kvar nu.

Här kommer lite kort på hotellet som vi skall bo på i Indien  =)

 Ojj ojj, inte många meter till stranden där inte, Härligt! :) för att vara exakt så var det ca 40 m till stranden hihi =)=)=)



 Mysiga små gångar... Och väldigt mycket grönska.



 och lilla baren vid polen =)

 Åhh!!!! dom har t.o.m ett ställe för yoga varje morgon :) Underbart.


Vissa dagar tänker man inte alls på att man skall åka iväg, och andra dagar längtar man så att man håller på och bli galen, som tex nu när jag ser dessa fantastiska kort!!

Idag fixade vi visum också så nu är vi bra bit på vägen, skall la vaccinera oss också bara.

Och från och med idag så är jag singel =) hehe,, i alla fall enligt Indiska ambassaden! Man kunde bara välja mellan att vara; Singel, gift, eller skild.. Jaha då var det väl bara till att fylla i Singel, trist! =) Va hände med: Sambo??!!


Ikväll efter jobbet blir det träning, sen hem och hämta ut något roligt från posten =) va det e kanske ni får se imorgon!

Tjiing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka härliga bilder =) Vad underbart ni kommer få, inte alls avundsjuk.. Puss

2008-11-18 @ 21:35:06
Postat av: Anonym

Ha ha glömde ju skriva från vem/marre

2008-11-18 @ 21:36:28
Postat av: Angelica

Hallåj hjärtat.

Tack så mycket. =)

Jag fick hjälp av Linnea, Mikaelas kusin . Hon jobbar som frisör så hon har riktiga grejer =)



Hur är allt med dig?



Du vilken dag var det jag jobbade när du fick komma till jobbet för jag grät av förtvivlan du vet?



Kram

2008-11-20 @ 01:14:31

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0