Va ska man göra?!

Det kan bli dyrt i längden att ha låång-tråkigt på jobbet, för min del i alla fall....

Så jag kikade in lite på Style by Stars...åhhh så mycket fina klänningar dom har, vill ha, vill ha!! Så klart kunde jag inte hålla fingrarna i styr, så det slutade med "till kassan". Jag har helt klart fått mani på klänningar / kjolar.

Det är ju så fint att bara hänga in dom i garderoben, hi hi. Jag e störd jag vet! = )

Men jag behöver ju inte vara orolig att den kommer inom den närmaste tiden, skulle tro att den kommer lagom till års skiftet kanske? (det stod inom fyra veckor , men det såg vi hur det gick sist)  

Så här se den ut i alla fall , I love!



Nu väntar jag bara på att klockan skall bli sex... vill gå och träna sen hem och krypa ner i soffan under ett varmt täcke...

♥ Puss hey ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

hej hjärtat!

Hur går det med sparandet inför Indien? Inte så bra va haha :D



Jag saknar dig.! kram kram

2008-11-08 @ 02:44:47
Postat av: Anonym

He he, nejj det går åt skogen :P Tur att man får semester ersättning innan jag åker!!

Miss you to!!

2008-11-08 @ 12:56:48

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0