Varm och go halsduk!



Fyyy sjutton va jag fryser, det är ju kallare här inne på Arm Strong än vad det är ute Burrr!!!

Tur för mig att jag både har en varm och go mössa och en härligt stor halsduk som man kan vira tusen varv runt kroppen hihi!! Sitter här med mössa o halsduk och ett ljus som jag värmer händerna med, haha folk som går utan för måste ju tro att jag är knäpp...

Ni kanske undrar varför vi inte har någon värme på detta stället. Såhär är det att elementen sitter precis vid skylten och det har vi täckt för med ett bord och då kan vi inte ha på elementen pga av brandrisken, så vi eller jag får sitta här och med mössa o halsduk resten av vintern och bli röd om nosen för det blir den bokstavligt talat! :p


♥♥♥♥♥

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0