10 Oktober, 4 år & 5 Månader!


...Japp så länge har jag och P varit tillsammans idag =  ) Fyra år och fem månader låter ju jätte länge,
(eller som P sa, nästan ett halvt decennium, han e för söt.)
Det kunde ja aldrig tro för fyra år sedan, men det hade sina orsaker till varför jag inte kunde hoppas på det.
Så ja är väldans lycklig för att det fortfarande är vi.. vilket jag tror o hoppas att det kommer att vara i minst ett helt decennium till.. finns det något mysigare än att lägga sig bredvid den man älskar på morgonen och pussa å krama han innan man skall iväg till jobbet? Precis så där mysigt hade jag det i morse.



Tänkte bjuda på lite "ROLIGA" kort från gårdagens bravader...Inga kommentarer ha ha..


Det här skall då vara våra "resultat" från träningen, Vi är för roliga... Vi e sååå starka, Haha!


Imorse när ja vakande var ja jätte seg å trött, även när jag kom till jobbet, fick piggna till med lite Soppa + Té, hjälpte inte så mycket dock, men sen kom Angelica på den galanta iden att jag, Angelica + Marianne skulle kolla på Idol ikväll hemma hos mig, så då blev ja genast mycket piggare tänk vad lite vänner kan göra för att man ska bli pigg med en gång ...
Mmmm va gott det ska bli med popcorn, chips, & ostbågar... (A ville dock ha gurka + dipp  hi hi) vi får la se va det blir... Gott blir det iallafall..!

   popcorn till mig  dipp till Angelica ost bågar till Marianne


Tjiing tjiing!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0