allt är inhandlat = )




Japp jag och Marianne har varit på systemet, köpte lite vin, bubbel, öl ja allt som behövs för lite party! En hel kassa med chips, popcorn, ostbågar, och godis blev det också.. =)

Nu ska ja bara köpa strumpbyxor sen är allt okej.

 Men herregud jag kommer vara överstressad imorrn tror jag, skynda hem från jobbet klockan fyra.

Sminka , fixa håret (Locka håret också ännu värre), byta kläder mm..

Ja är tjej så de tar ett tag = )
Sen kommer dom första kvart ÖVER FEM!! Kommer la sluta med att jag står med locktången i ena handen, strumpbyxan halvt pådragen, och ett gals vin på det =) Hehe... Kul kommer det i alla fall att bli och det är huvudsaken.


Hoppas framför allt att Jonna blir glad! Det är ju hennes 25 års fest (överraskningsfest) !



Tjing,
P & K





Kommentarer
Postat av: mamyleine

GU va gott och kul! :D

2008-10-24 @ 18:25:57
URL: http://www.metrobloggen.se/mamyleine

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0