Äntligen Fredag..!


Då har man klarat av hela veckan snart, jobbar dock imorgon också men det är en kort dag om som tur är....

Har varit en ganska jobbig vecka med tråkiga besked.. Men trots allt det dåliga ser jag bara framåt mot nya äventyr,
jag har ju faktiskt varit-på-väg från Armstrong ett tag.

Så jag ser bara detta som en spark i baken att börja fundera på nya möjligheter..


 Kommer kanske lite olämpligt med tanke på resan, skulle ju behöva jobba på en del nu innan så att man får ihop en bra res-kassa, men det löser sig det med! Nathalie tänk positivt! :P


Om jag nu inte skulle få jobb med en gång så kommer jag nog inte gråta för det till en början i alla fall för jag kommer ju att ha hur mycket tid som helst till att träna på dagarna, Härligt!


Förövrigt så längtar jag till den 25 oktober, Överraskningsfest väntar :)



Tjing!

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0