Äntligen Lördag !!



Ikväll blir det party som ni redan säkert vet, och ja är på så bra humör vädret var "strålande" i morse, i alla fall om vi jämför med igår,, (regn, och väldigt blåsigt) Idag skiner till och med solen! Har man tur så kanske man inte står hemma ikväll och har fixat håret i onödan och för att sen gå ut så spö regnar det (värsta jag vet) .. Nej jag hoppas vädret håller i sig hela dagen / kvällen !!


För övrigt fick jag en avi från posten äntligen!!! (style by stars) att jag kunde komma och hämta klänningen, Så jag åkte till posten i morse innan jobbet för att hämta den.


När jag kommer in till posten och lämnar fram avin säger kassörskan,


" Nejj tyvärr blev det något fel igår (fred) så den kom aldrig hit" !!! du får komma igen på måndag *Gahhh jag blir galen*

Det är helt klart menig att jag inte ska den klänningen! Men jag slapp i alla fall beslutsångesten ikiväll = )


Byee!

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0