Chalston Beach Resort / Indien, Goa

Först började allt med en lång resa till Indien, många äventyr skulle av värkas, dagar och veckor hann dock gå.. Innan något blev bestämt!

Först va det tal om ett halv år (för kristoffer & Louise), sen gick det några veckor till och då var vi nere i tre månader, sen gick det ett tag till, och då var vi nere i en Månad (vilket jag & Patrik endast har talat om) Skönt tänkte jag då åker vi alla fyra samtidigt ner & hem tillsammans, men som sagt några dagar gick IGEN = ) Och vi var sedan tillbaka till två Månader (för Kristoffer & Louises del) Patrik och jag stod fortfarande fast vid att endast vara borta en Månad.

Fram tills igår!!!

Parik tyckte att det räckte med tre veckor, för han ville jobba in några dagar i januari, Okej tänkte jag,

ja det e la ok!


Men några timmar går, och på kvällen ringer Louise som lovat för vi hade bestämt att vi skulle Boka på onsdags kvällen,


Men då har hon och Kristoffer kommit fram till att dom endast kan vara borta i två veckor!!! (veligare männsikor än kristoffer & Lousie får man nog leta efter, hihi )


Som sagt vi började på ett HALVÅR, men jag tycker att det är bra jobbat ändå det blev ju trots allt två veckor kvar till slut, HA HA HA!!!


Men det blev en total vändning, från att åka på egen hand till en Charter resa,,,,

Men jag är inte ledsen för det, Jag är super Glad att det blev ngt över huvud taget. För det var inte helt enkelt att få ihop alla fyra tillsammans för att genomföra denna resa, som går av stapeln den 7 januari från Stockholm och två veckor framåt = )


Vi flyger från Arlanda ner till Goa, Vi ska bo vid ett litet hotell som ligger precis på stranden, närmare bestämmt  Chalston Beach Resort! (apollo).  


Här kommer lite kort på hotellet, enkelt men ändå väldigt mysigt :o)

 

 

Då är det bara att räkna ner dagarna......


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0