Fredags Mys,

Vasaparken

Vasaparken

Precis som alla andra fredagar för Nathalie, så är det fredags mys som gäller. Äntligen fredag säger jag bara, puuh då har man "klarat" av ytligare en vecka på mitt fantastiska jobb :o)


Tur för Angelica som har sin första arbetsdag på jobbet, spännande! Hon kommer nog trivas som fisken i vattnet.


Ikväll blir det återförening i soffan hemma hos mig igen, "Majsan" och "Angela" kommer förbi för att sällskapa fram tv;n, blir lite gott godis också..


Stackars min älskling, när han är som segast och bara vill komma hem och slappna av i soffan efter jobbet, då sitter det tre tjejer som tar upp all plats, hi hi... Jaja, det får han väl helt enkelt stå ut med = ) det händer ju inte direkt varje dag..




Här kommer en av världens sötaste & gosigaste MisSe,
Silver... = )



















Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0