Helgen som varit ( =

Har haft en riktigt toppen helg, började i fredags med att jag, Angelica, & Marianne hade "idol-kväll" med godis, chips, popcorn, ostbågar ja allt som behövdes för en riktigt mys-kväll!


I lördags jobbade ja halv dag så det var helt okej. Fast det kändes som en hel dag i alla fall för jag hade jobbat hela veckan sedan måndagen så ja va seg i kroppen..


 Men efter jobbet åkte ja till Bäckebol (Ikea) med mor för att inhandla en del grejer till hemmet, blev dock mest från Hemtex för Ikea hade inte mycket att komma med = ( Köpte nya grejer till badrummet, gardiner till sovrummet + vardagsrummet, massa ljus, lampa och lite smått och gott!


Sen var det bara hemma och krya ner i soffan och njuta... senare på kvällen runt halv elva fick jag kvällsbesök av Angelica = ) hon hade köpt med sig godis så då var det ännu en mys-kväll med Angelica och P, Och film, så klart somnade jag så jag missade slutet som alltid *suck* !!


Söndagen var en STOR-STÄDA dag, varenda liten vrå i lägenheten fick sig en omgång he he.. Upp med nya gardiner fixa i badrummet mm... Så nu kan man ta hem folk igen :op

Sen på eftermiddagen kom Angelica förbi igen, eftersom att P skulle vara på jobbet hela kvällen / natten så tyckte jag att det var utmärkt att hon ville sova över hos mig :) Vi bestämde oss för att ta en promenad till Ica Maxi för att köpa hem taccos för att äta till middag. Sen var det bara myskväll framför tv....

En toppen helg helt Enkelt!!!



Ny vecka....(dock inte lika kul)


Upp tidigt i morse för att åka till jobbet, ja som ville stanna i sängen liiite till,,,,

Blev lite avis på dom andra sov-stockarna som fick fortsätta att sova (A + P :op ).  

Trist, jag orkar inte en enda dag till här på jobbet!! Sitter här med mitt morgon Té...

Idag håller jag tummarna för Angelica, hoppas hoppas att det går vägen denna gången!!!!

Och har jag tur så kan jag vara ledig imorgon......skulle vara väldigt skönt!

Nu tog fantasin slut,,, skriver kanske senare igen! ( =


Tjiing!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0