höstigt och kallt

Åh snart har man äntligen en hel ledig helg!! Jag längtar verkligen ska bli så himla skönt. Jag vet inte när jag var ledig en lördag sist, juli kanske?

Tänkte gå och träna på förmiddagen på lördag, köpa med mig en god lunch hem och bara njuta av att vara ledig.

För jag vet vad jag har som väntar dom kommande två månaderna.. Jobba sex dagar i veckan i 2 månader,,!!!! Uscha, vet inte hur ja ska orka det. Får allt prata med chefen och se om dom har någon ide så att ja slipper det.


Igår kväll var jag och mamma på krog show på rondo, Nanne grönvall uppträde på scen. Hade inga direkta förhoppningar på va hon skulle ha och erbjuda. Men hon var riktigt rolig galen som hon är! =D

Å min kära älskling fixade en mycket god dessert, mumms = ) trevlig kväll med andra ord.


Jag har "blivit av" med min katt vakt....Vem ska ta hand om mina två små älsklings missar när jag reser till indien..??

Hmmm, tro om jag ska fjäska in mig hos Marianne som alltid :o)  

Lockar med ett fint siden överkast eller några finna kuddar direkt importerat från Indien, hihi =)

Och inte nog med, jag vill ju göra nya slingor i håret men har inte råd att göra det på salong just nu, tänkte nämligen om man vågar göra det själv hemma, fast Marianne får även rycka in där och hjälpa mig :S


Ha en bra dag, P & K


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0