Jag kan aldrig...

....bestämma mig hur utseendet skall se ut på bloggem..... Men nu tror jag att jag är rätt nöjd för stunden i alla fall,,, önskar att jag visste hur det fungerar med alla koder å sånt som man bör kunna för att  fixa en snygg Blogg!

Nu har jag tänkt lite mer på erbjudandet om att stanna en månad till, till och börja med..

Och ja kan inte direkt se någon större anledning till att gå och driva runt hemma utan jobb & pengar..(Jo jag får träna på dagarna) men det kan jag inte leva på... Det är inte kul men jag måste....! 

Kort från Södra Goa / Indien!


  

Jag längtar som bara den till Indien........... Idag ska resan bokas, tog ett litet tag för alla att fixa allt omkring, Louise & Kristoffer pluggar ju i Jönköping,, så dom fick fixa lite med ledighet / uppehåll. Men nu har jag & Patrik hittat en resa som passar oss, vi skall inte vara borta lika länge som K & L dom blir borta i två månader, Lyxlirare! Ja skulle oxå kunna tänka mig att stanna borta längre ja har ju ändå inget jobb när ja kommer tillbaka, fast ja behöver ju pengar till hyran så jag får helt enkelt "nöja" mig med en månad, vilket e väldigt bra ändå! Har inte direkt något vettigt att skriva fördriver mest tiden på jobbet, :op

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0