Jag ORKAR inte!!!

.....Först fick man ett slag i magen för ca två veckor sedan att Arm Strong skall stänga tills vidare för att hitta en bättre lokal med bättre läge. Visst första dagen fick man la lite ont i magen (men som tur har man en räddning från a-kassan) men efter att ha sovit på saken så kändes det faktiskt väldigt bra men ändå inte med tanke på resan till Indien, ja kände liksom att ja ville jobba på och få lite extra pengar. Men efter några dagar när man väl hade smällt allt så kändes det inte längre så jobbigt, fast att ja så gott som skulle stå utan pengar, va e liksom ca 9000:-/månaden (a-kassan) ??


Jaja va ja vill ha sagt är i alla fall, att ja tyckte att det var som en spark i baken för jag vill INTE vara kvar här (hoppas ingen från arm strong läser min blogg) , har lite smått börjat att söka andra jobb och kollat runt lite vad som finns...Tänkte ta upp träningen ordentligt mm...

Fram tills Idag, Så får jag ett samtal från min Kära chef Hans, Han säger att om jag vill så kommer dom att ha öppet fram till jul!!!!!!!!! Men jag kommer att vara månads anställd, för allt är så osäkert,,,,,Stor Suck!!!

Jag har liksom räknat ner dagarna nu endast 14 arbetsdagar kvaaaaaaaaar!!!! Det är verkligen allt jag står ut!!! Jag mår skit på dagarna här, orkar inte ens ta mig in till stan när ja e ledig för att träna, jag e allmänt trött för ingenting, orkar knappt träffa någon ute, vill någon träffa mig får dom komma hem till mig, Sorry!!!


Ringde självklart Patrik med en gång och berättade hur allt låg till, han sa att det var ju JÄTTE bra!!! Jag tror inte att han fattar hur jag har det här på jobbet!! Visst det är bra jag har en chans att tjäna/spara extra pengar inför resan, kan handla julklappar å sånt.. men för mig är just det nu inte värt ett skit rent sagt ut!!


Nu tänker la ni som läser, vad e problemet du har ett jobb! Jo visst men just nu känns det som att det kvittar!


Då återstår en fråga, ja har skrivit på ett kontrakt där ja jobbar oktober ut. Ska man gå med på att för nya en månad till!? För min ekonomis skull är det ju absolut värt det...........


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0