Nanne...



I morse hämtade jag min klänning från posten jag hade hoppats på att den inte skulle sitta bra eller att den inte skulle vara lika snygg,,,tanken var att jag skulle haft i helgen men den var försenad ett antal dagar men men, jag älskar den!! Det hade varit bättre om den hade varit lite halv snygg i verkligenheten (behöver spara pengar),,
men nu kan jag absolut inte skicka tillbaka den he he..

Måste tänka på att ja skall till Indien snart o då behövs det mycket klänningar, eller hur!? = )


Ikväll har min älskade kille bjudet mig och mamma på krogshow på rondo, Nanne Grönwall har sin show på rondo där Patrik jobbar och det fanns biljetter kvar till dom som jobbar och då fick Patrik tag i några biljetter så det bli mor och dotter kväll, Mysigt! Nya klänningen åker självklart på = )


På fredag flyttar Angelica tillbaka till Orsa, så himla tråkigt när man har kommit varandra så nära...

Men då har jag en till anledning att åka till Orsa igen,, Ja längtar verkligen tillbaka till Orsa, inte för att bo där utanför att bara åka dit och hälsa på, så mysigt där!

Det var säkert 2 år sedan jag var där sist, och då hälsade jag på Mikaela...

Patrik och jag skulle åka skidor i Orsa grönklitt....

Eftersom att jag kommer att vara arbetslös från och med i slutet av december, och sen i mtten av januari åker jag iväg på semester i två veckor,
Så i februari hade varit en bra månad att åka iväg några dagar..Kommer nog inte att hoppa på första bästa jobbet förräns
jag verkligen vet vad jag vill göra. Fortsätta jobba inom handels? Börja plugga?

Jaa, jag är väldigt sugen på att plugga, har haft den tanken ganska länge nu.. och jag tror att det kommer att luta åt det

hållet, ska bli spännande att se var år 2009 har att erbjuda?



( klänningen satt jätte snyggt på!! )
 :)




Tjiing tjing


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0