Naturdiet drinkmix....! Galet!

Naturdiet drinkmix!




Ja frågan är va har jag jett mig in på, jag tänkte i alla fall haka på Patriks "diet" han hade hört från någon på jobbet att han hade kört den här så kallade dieten drinkmix och hade gått ner 22 kilo på 8 veckor, Inte illa va?! Ja tänkte ge det en chans på sju dagar för mer kommer ja garanterat inte att klara av (men ja vill ju INTE vara sämre än Patrik, hi hi) Han kommer klara detta galant om han går in för det till 100 % vilket han kommer att göra!
Men va han Inte vet är att det smakar SKIT, HAHA! Ja tog min första i morse såklart när han låg och sov (ersätter frukost), det började ju bra, luktade himla gott (Gött tänkte ja det här blir lätt) Luktade chokad, typ oboj.... Blandas med tre deciliter vatten och shakar!


Men FY-sjutton första klunken gick i lätt... men efter några klunkar va det f_n inte gott längre alltså... Blääää! Men det är väl bara att försöka glömma bort den här smaken till lunch igen och ta ett nytt tag, för ja tänker inte ge upp än....! :o) Men är det meningen att man ska känna sig mätt på detta, för ja är fortfarande vrål hungrig!!!!!


Herregud va har ja jett mig in på!!??



Anledningen till den här "knäppa" idén är för att ja har beställt en klänning i en ganska så liten storlek som kommer på posten nästa vecka, och ja måste komma i den!!! Så det här är enda sättet för snabb viktnedgång (hoppas jag).


Så det här är dag 1: Än så länge går det bra :p

Måndag: vila (tränade skivstång/kondition 75 min igår söndag)


Veckan kommer att se ut så här;


Tisdag:
Gym - gå band ca 40 min (matintag= fyra påsar med mixen + massa frukt)

Onsdag: Jympa - Intensiv 60 min (matintag= fyra påsar med mixen + massa frukt)

Torsdag: Skivstång - 60 min (matintag= fyra påsar med mixen + massa frukt)

Fredag: Vila : ) (matintag= fyra påsar med mixen + massa frukt)

Lördag; Gym (matintag= fyra påsar med mixen + massa frukt)

Söndag: skivstång/kondition 75 min  (matintag= fyra påsar med mixen + massa frukt)


( Jag inser själv att ja inte kommer att klara av att lyfta en endaste vikt på gymmet :p  Marianne kommer att få bära mig från friskis hehe)

Ja jag får allt hoppas att ja klarar av att träna efter mitt schema med tanke på att mat intaget inte kommer att vara som vanligt! Ja kommer la ligga död i mitten av veckan, Ha ha! Neeeej, ja ska klara detta! Och målet är att komma i klänningen så det spelar ingen roll va vågen står på = ) Annars blir det ingen fest för min del, och det vill jag ju!!!

Sju dagar är det rimligt!?


En sak som är bra är ju faktiskt att skriva sin plan här för er som läser kan ju följa mig då och då vill man ju verkligen klara av detta! Så upp till bevis på söndag! Eller ska ja säga nästa vecka när klänningen kommer!?
Det är ju då det är upp till bevis! har ni "tur" så får ni se ett kort på klänning på hi hi,

Och om inte det kommer något kort, Ja då förstår ni själva att det gick åt Skogen Ha Ha Ha!! 

Jag kommer självklart att blogga om detta varje dag så att ni  får se hur det går för mig, kan bli ett  och annat inslag av en lite  grining Nathalie :)


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0