Oj oj, vilken helg!!

Den bästa på länge faktiskt, hur kul som helst att träffa alla. Ja i lördags var det överrasknings fest för Jonna, (även avskeds fest blev det, då hon har fått jobb i sthlm).

Alla var på topp humör och fest sugna, och super snygga såklart! Blev en hel del vin!! Korten nedanför talar för sig själva, ha ha!! Vill ni se hela kvällens bravader i fotoform får ni allt kika in på Face Book = ) Efter sexpartyt tog vi taxi in till stan, det blev Hard rockcafé!!! Så jäkla Kul att slå danskklackarna i taket som aldrig förr!!

Dagen efter vill jag inte ens minnas!!!! Fy sjutton så jag mådde.........! Men efter en sån trevlig kväll med alla tjejer så antar jag att det har sitt pris, ha ha!! Blev inga hemska skandaler (va ja minns) i alla fall! = )


Åter till söndagen, va hem bjuden på middag till den bästa svärmor man kan få!


Tycker lite synd om henne, där kom jag och Marianne som två VRAK, haha. Hon hade lagat jätte god gratäng, Mmm! Så det var lite tjej mys på söndagen också. Sen var det bara hem och döö resten av kvällen typ.


Ensam kväll blev det också, kan vara skönt ibland men igår var det Inte alls skönt saknade P hela kvällen... Hade helst velat ha han hos mig igår men men...

Men han var bortbjuden med jobbet så det var fest hela natten , MINST SAGT! = )

Vakande till vid 01.00 i natt kollade på klockan o tänkte ojj han är inte hemma på många timmar lika bra att somna om igen vilket jag gjorde... Vakande igen runt 06.00, fortfarande ingen som låg bredvid mig i sängen.. Så ja tänkte att ja skulle ringa han för att se så att allt va okej, det var det han satt på vagnen, dock åt HELT fel håll!!! Ja frågade vart han var,

P svarar; jag vet inte... Ja: Nähe men kolla ut o se om du känner igen dig,

Men sen hör jag högtalaren från spårvagnen där dom ropar ut vart man är, Sahlgrenska!

Så då säger ja, men du e snart hemma du sitter på sjuan (trodde jag)

Sen hör ja att dom ropar ut hållplatsen efter Sahlgrenska !!! Nej men älskling du sitter på fel vagn åt helt fel håll!

Killar killar jag säger då det, ha ha ha!! Tur att jag ringde och kollade, annars hade han väl fortfarande inte kommit hem = ) innan detta råkade han ut för en minst sagt "rolig" grej men det tänker jag vara osagt här nått privat får det allt vara!

Det var den helgen. Som sagt den bästa på länge!


Tack tjejer för i lördags!



















Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0