planering för lördagen = )

Jag tror att jag blir galen..!!
Hur svårt ska det vara att bestämma sig för vad man ska ha på sig en kväll? I vanliga fall hade jag tagit det klassiska, Jenas och en snygg topp sen hade jag varit nöjd med det!
Men varför skall det vara annorlunda just denna Lördagen?


Men som sagt det är lätt att ta ett par jeans och en snygg topp till men hur tråkigt är inte det när det är det ända man gång på gång använder? Till vardags till fest, ja till allt nästan!

Man känner ju knappt att man har "klätt upp sig" mycket trist.


Man känner ju sig såå mycket finare med en snygg klänning, eller varför inte en kjol och en snygg tajt topp?

Besluts ångest, Klänning eller något i stil med bilden ---------->?

Jag är faktiskt väldigt inne på kjol.. Hmm får nog ta en avstickare från jobbet o kila till HM.... = )
 

Imorgon ska ja möta upp Marianne en sväng för att gå till systemet och inhandla lite goda grejer = ) Sen får hon sköta resten av grejerna som skall inhandlas.. =) Efter jobbet blir det hem och storstäda (fred)..

Fast för ovanlighetens skull så är det tack och lov inte mycket att städa, endast lite disk, dammsuga lite.. ja, allmänt piff bara!!

Hinner kanske tom ta disken idag (ha ha hinner, hinner gör jag frågan är, orkar jag!? )


Skall träna medelpass klockan sju ikväll, tänkte även lägga mig i solariet innan träningen varmt och gott (behövs) det är nämligen så himla kallt på jobbet så att till o med näsan blir iskall , hi hi... dricker te på löpande band!
 
Förresten Klänning (finns bild på ett tidiagre inlägg i veckan) eller i stil med bilden (kjol)???


Tjiing..!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0