sex-party

Intensivpass!??

Japp detta ska ja försöka klara mig igenom, kommer nog att va gööör jobbigt med tanke på att jag inte har varit på något Medelpass på väldigt länge, har mest kört skivstång, och varit på gymmet..

Jaja det kommer säkert att gå galant!


Idag fick ja bekräftat från tjejen som skall hålla i sex - partyt att hon kunde komma den 25 Oktober hemma hos mig... ! Åh så kul ja längtar redan. En trevlig tjejkväll men massa gott snacks och gott å dricka såklart = )  

Ibland behövs verkligen dessa kvällar när man bara är med sina tjejkompisar och har trevligt! Och vad passar inte alldeles utmärkt med lite sexparty samtidigt, hihi! 


Tre veckor kvar sen är man arbetslös då ja, och ja börjar faktiskt längta nu, slappt-tänkade-jag-vet, men då får jag ju börja träna på heltid, det gillar vi!! Självklart ska ja söka lite jobb också men ja tänker nog ligga lite lågt på den fronten, och i stället ta tag i skolan, läsa upp ämnen som behövs och verkligen ligga i med att försöka kunna söka nu till våren för att sen komma in till hösten! Det hade varit kul.

Så just nu ser ja bara att allt som har hänt har bara varit bra för mig!


Insåg dock att det inte riktigt går att leva endast på "pulversoppor" jo om man INTE tränar funkar det säkert, men för mig som tränar "en del" går det inte...

Igår när ja skulle till gymmet och springa/jogga så hade ja bara levt på soppor i två dagar, och ja blev jätte illamående och såg stjärnor och trodde ett tag att ja skulle svimma på detta! = ( 


Men ja fortsätter med mina soppor ett tag till fast ja byter ut så att ja äter en nyttig lunch annars funkar det dock inte!  Och ja har varit duktig med godiset inte en endaste bit =) fast det har ju bara gått tre dagar också, ha ha !

Byee!

Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0