Trevliga Tisdagen = )


Back in business,
Ledig igår låg dock på soffan från att jag gick upp på morgonen till att jag gick å la mig typ,, slappa nattis! Nä jag tog faktiskt en sväng till "solarieöarna" blek som man är vill man ju knappt visa sig ute haha.


Fick tyvärr åka in och möta upp en väldigt ledsen vän i stan på kvällen. Vi åkte hem till hennes boende och packade ihop så mycket grejer vi kunde komma åt och packade in i bilen.. Stackars vän att hon skall behöva gå igenom detta nu..!
Så ledsen som hon va.. fick ont i hjärtat för att jag tyvärr inte kan erbjuda henna att bo hos mig = (


 Med en kille och två katter blir det svårt att tillgodose allas önskemål =( Även fast jag vill erbjuda henne att bo hos mig,
Jag hoppas hon klarar detta.

Jag vet att hon är en stark tjej men även den starkaste kan falla! Nu har hon i alla fall ett preliminärt boende tills vidare.

När allt precis såg ut som att det skulle ordna sig, hon fick nytt jobb, precis flyttat till en ny bostad mm...

Men du fixar detta,  jag finns här om du vill något!


 

Nog om tråkigheter det har varit alldeles för mycket av det känner jag nu....



Skickade ett mejl igår till style by stars, jag undrade vart min klänning hade tagit vägen.

Fick svar idag att den skickades igår o skulle komma inom kort..!? Vaddå inom kort, jag har f_n väntat i en månad nuuuu... Men det måste ju innebära att den kommer denna veckan.


Träna ikväll.... Men vart sjutton tog min motivation vägen, måste ha tappat den någon stans men vart är frågan :o) Jag GILLAR ju att träna i vanliga fall, hallå!?!

Jaja, jag kanske hittar den under dagen får jag hoppas, hi hi.


Ha en bra dag alla ni som läser om min vardag  = )

TJIING! :)


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0