Uppdatering


Ojjojj.... Snart är klockan sex och det är dags att åka hem ifrån i jobbet. Det är då det blir extra svårt...


Ja klarade frukosten galant, lunchen var dock mycket jobbigare ja fick knappt i mig något av choklad-mixen, det smakar för j_vligt rent sagt ut.
Vad är det för självplågeri jag har jett mig in på? Ja drack upp nästan allt, hällde ut typ 0,5 centiliter av tre så det var bra ändå = )


Angelica kom och hälsade på mig under lunchen, hon åt en grekisk sallad, Mmmm va god den såg ut!
Men ja va jätte duktig (Tyckte jag själv ialf som drack min mix), men ojj va nära ja va på att gå och handla något Riktigt till lunch!!


Jag har pratat med Patrik under dagen och han säger samma sak det smakar skit ha ha!


Nu kurrar magen som bara den, men ja undrar ändå inte om man håller sig mätt ett tag, ja drack mixen runt halv två tiden, och nu är klockan fem. Det är ju ändå okej!


Tar nästa mix runt halv sju när jag är hemma igen...
 
får la knapra lite frukt på kvällskvisten så att ja slipper söt suget efter Godis!

Tjiing!!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0