UGGS!

Horoskop Onsdag 22/10

Oxen 21/4-21/5


Andras bekymmer och allmänt trassel gör att onsdagen inte blir så strålande. Mycket att tänka på.


Japp där ser man, så här har det sätt ut den senaste tiden.. bekymmer och allmänt trassel! *suck*


Något som är positivt är att jag känner motivationen för att träna igen, efter att endast varit borta en vecka utan träning så kan man lätt bli lite slapp och gärna dra sig från att träna så kände ialf jag. Fram tills igår jag drog mig nästan i håret för att ja skulle ta mig till friskis & svettis, ha ha..
Men passet var precis i min anda och det var hur skönt som helst när jag var klar, Pigg & allmänt glad igen = ) Så idag tog jag med mig träningskläderna igen med ett leende på läpparna, för efter jobbet blir det Core bosu!


Nu ska jag bara få mig en ordentlig lunch i  magen för det  kurrar som bara den, men samma fråga varje dag va ska man äta??

Sushi, fisk med mos är ju en favorit, eller en god kycklingsallad från Mixit, hmmm?




Åhh dessa skor / gummistövlar vill jag ha!! Gummistövlarna är ju perfekta i den här regninga Staden.. Plask  plask  varje dag = )  Om jag ändå vore lite rikare i min plånbok =( då hade ja köpt dom på stört.. Uggsen är ju supermysiga att bara dra på sig till ett par jeans och nån mysig tröja, på din sko finns en kopia av dessa Uggs (se bild)  för endast 295:- som hittat! Viking stövlarna kostar endast 550:- Kanske om jag har tur så kanske ja kan köpa något av dessa...


En blogg värd att Läsa!
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.4407109


Puss!


Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

Såna högst upp har jag fast mörkbruna :) Hur sköna som helst :D

2008-10-23 @ 17:54:51

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0