Försvunnen klänning...??

Ny vecka igen nu då,

Ledig idag o det känns väldigt skönt, planerade att åka in till stan på förmiddagen för ja tänkte att ja skulle träna på Friskis, men jag vaknade med en rejäl träningsvärk i benen, så jag låg glatt kvar i sängen och drog mig =) mysigt värre,,

Sen vädret ute gör juh inte direkt saken bättre, man vill ju inte ens gå utanför dörren en sån här regning dag. Då känns det skönt att man är ledig!


Sex dagar kvar tills Lördag, och va tusan är min klänning som jag har beställt från Style by stars??? Hoho ja har faktiskt väntat i fyra veckor imorgon, det stod att den skulle komma inom FYRA veckor, alltså borde det innebära att den kommer Idag va?? Har skrivit ett e-mail till kundtjänst idag så får ja la hoppas på ett svar och att den kommer i veckan... Va ska jag annars ha på mig, PANIK!!! Hehe!!

Det ska bli skiit kul, ja längtar verkligen tills på lördag.... Party Party med hela tjej-ligan = )


I natt sov min kära vän Angelica över hos oss och vi kollade på en skräckis film, The Eye..

Men den va inte så bra som jag hade hoppats på, MEN jag somnade INTE i alla fall!! Kors i Taket, haha.


För övrigt har jag haft en bra helg....



Så här mysigt har ja det i soffan på morgonkvisten med mina älsklingar, inte lätt att få kort på dom tillsammans dock!
 
   
Kolla in Sagas ögon, ett blått & ett grönt :P



Nu ska ja softa i soffan och kolla på film.......................

Tjiing!!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0