arbetslös...?


Japp om fyra veckor är man uppsagd, även fast att ja har haft det på känn att dom skall stänga igen så har dom hela tiden sagt att det går så bra så och att dom har kollat på nya lokaler med mera med mera..... Då har man ju ändå haft förhoppningar uppe och det sista man vill tänka på är ju att bli arbetslös.....
Jag har ju alltid haft jobb så länge ja kan minnas ( ja eller i alla fall sen ja började på gymnasiet ) och nu, nu har jag fått ett besked att ja har fyra veckor kvar, Va gör man? Det kommer ju som en smäll i magen = ( Och nu när ja har planerat min rea till Indien va händer med den, Ja vill ju inget hellre än att åka, ja får lita på Patrik han säger att det kommer att ordna sig..!?
 Men frågan e hur. Känns ju lagom meningslöst att gå till jobbet imorgon efter dagens besked. Jaha ska man gå till Arbetsförmedlingen nu, och känna sig som ett misslyckat offer, Neeeej ja vill verkligen inte detta får ont i magen bara ja tänker på det
Från att ha haft fast anställning, varit butiksansvarig, till att ta sitt picka och pack med ordnad ekonomi till att stå i kö på arbetsförmedlingen, det var inte riktigt min dröm! Framför allt INTE nu när ja behöver jobba häcken av mig för att kunna spara och lägga undan res-pengar!


det här går inte, får la ta morgondagen till att skicka ut massa Cv...


Nu har det bara varit trista o negativa inlägg dom senaste så ja får hoppas på att det vänder snart...



Natti Natti


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0