...........

............Va gör man när man inte ens kan lita på den som står än närmast.. Det frågar ja mig själv.. Ja kan förstå par som "bara" har varit tillsammans i några veckor eller några månader att man kanske väljer bort vissa saker att berätta för sin partner till en början, men efter att ha haft ett förhållande på Över fyra år.. Varför väljer man bort sanningen då... Jag frågar P om en sak, får till svar en Lögn... Varför? Han vet ju redan att ja vet om hela historien varför väljer han då att ljuga för mig? Han råkade försäga sig själv därför fick ja veta att han ljög för mig, men tom då väljer han att hålla tyst, tills ja frågar rakt ut om saken, då får man veta Sanningen helt plötsligt!


Va tror han om mig att ja ska ringa första uppringda nr på mobilen!? Självklart får man ha saker för sig själv som man inte berättar för sin partner det är absolut inte det ja menar, men i vårat fall så visste ja en hel del redan och detta visste patrik om.... Och av den anledningen ville ja bara höra hur det hade gått........! Och det värsta av allt är att han inte fattar att man blir ledsen... Han visste ju redan att ja skulle få höra det till slut så varför ljuga för mig när ja frågar han.... Ja hade ju bara blivit ännu mer besviken om det hade gått en två veckor och sen få höra det.............Nä usch sånt uppskattar ja verkligen inte, och det fick han höra nu kan ja lova! :P


Men men...... alla dagar kan inte vara tipp topp! Imorgon får ja hoppas på en bättre dag!



Tjing!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0