INDIEN

Om 13 veckor reser jag till INDIEN. Billjetten är dock inte betald ännu men så fort lönen infinner sig på kontot den 25:de så ska ja banne mig ställa klockan på 00:00 och betala in.


Jag reser inte ensam, utan jag åker med Patrik, Christoffer och hans tjej Louise.


Det här kommer att bli så spännande, en helt ny grej för mig (har ju aldrig bara tagit en flygstol till ett främmande land) Men det är ju trots allt mycket billigare att planera sin egen resa istället för att flyga med nått charter-bolag! Vi skall vara borta i fyra veckor så det blir ett tag.


Mycket sol och bad, och framför allt Äventyr på hög nivå!


Vi reser från Landvetter till tyskland, för att sen flyga vidare ner till Bombay. En restid på sju timmar (från tyskland alltså), sen när vi är i Bombay efter en lång dag med mycket flygande kan man ju tro att vi är framme. Men nej! Då skall vi sätta oss på nästa färdmedel, TÅG!

Från Bombay till Goa, nio timmar *suck*

Det är ja änna lite rädd för, har kollat alldeles för mycket på nyheterna, hi hi!


(börjar nästan undra om det ändå inte är bättre att flyga med charter bolag trots allt, lyx problem ja vet Men man har ju faktiskt allt ordnat för sig!)


Sen när man väl är framm då skall man börja leta boende, (det här kommer sluta galant he he)

När vi sedan har hunnit slappna av lite granna, andats in lite Indisk atmosfär ska vi resa vidare till Kerla... Där börjar äventyret... Spännande!



  Så länge jag har en bra Karta så ska ja nog kunna ta mig fram i Indien : )


Nu kurar magen, Angelica är på väg in hoppas jag i alla fall =) Vi ska luncha ihop, trevlig med sällskap!


Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0