Premiär & VIP-SALONG

....Premiär för min nya blogg :)


Gårdagen började med att ja åkte till jobbet i vanlig ordning, fick ett sms strax efter tio av

älsklingen och han skrev att han hade fixat biljetter till ARN på vip avdelningen. Mysig

överraskning.


Men som sagt jobbade först till klockan sex, efter det tog ja en snabb sväng till Gymmet. Sen

skynda hem för att fixa inordning mig inför bion.


Man skulle vara på bion en halvtimma / timma innan för att hinna utnyttja loungen (hur stavas detta ord?) Man fick dryck och massa godis J Sen när bion började gick man in i VIP-salongen där fick man ännu mer dricka och popcorn, sköna stora skinn fåtöljer.

Var bara ett minus med denna VIP-SALONG, man satt liksom ganska långt ifrån varann, man hade nämligen ett bord i mellan fåtöljerna =( trist för då kunde man ju inte mysa med killen!!

Men Jag gillade verkligen filmen, bättre än ettan tycker jag, kom en skvätt tårar då och då...


Ja får tacka Angelica  som va så gullig och hjälpte mig att komma igång med bloggen och så att jag fick en fin framsida =) Tack gumman!

Nu ska ja fixa lite mer här på sidan, (bra tidsfördriv) !


Men först dags för morgon té : )






Kommentarer

Ge mig en snäll kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0